dijous, 1 de juny del 2017

10/03/2017 Pissarra digital

Què hem fet?
Hem jugat i interactuat amb la pissarra digital, concretament amb el programa: Smart Notebook.

Què he après?
He après a utilitzar una eina un pèl desconeguda per a mi, i sobretot he pogut comprovar el potencial i les limitacions que té per a realitzar activitats a l'aula.

Com ho puc aplicar com a futur docent?
Crec que com a futur docent, no és una eina per utilitzarla cada dia, però si que per fer la classe diferent crec que pot ser fantàstic. Es poden realitzar activitats com per exemple, subratllar imatges, dibuixar, jugar eduactivament, llegir un conte... Realment crec que si m'endinso una mica en aquest món, podria ser una molt bona eina a explotar a l'aula. 














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada